Friday 17 June 2011

poyo ke?

Ada aku kesah kau or korang 2 nak kata aku poyo?
Xkisah,g lantak .Sebab aku percaya manusia masing2 ade sikap poyonya.
Betul x,kalau salah..kau lagi poyo..sebab xnak mengaku kepoyoan ko..HAHHAHA.


Aku bukan sengaja nak poyo.Tapi sikap ko yang buat kan aku terpaksa poyo depan ko.Yelah,ko belagak.Belagak dari segi ape aku pon xtau.Tapi semakin hari,aku semakin kurang senang ngn sikap kau.Aku xrasa mcam dulu..ketawa sama sama.Makan,minum ,lepas smua sama sama.


Tapi xbermakna aku jeles hubungan kau ngn GF ko ok.Aku xde hal part tutapi aku nampak sikap kau yang buatkan aku meluat.Kau malas,kau buat ape pon xkena kat mata aku sekarang ni.


Sekarang ni,aku pk lebih baik aku habiskan masa aku ngn hal aku,n xlupa juga kat GF aku.Orang2 macam kau ni aku booo layan.Tunggu je lah bila kau single nanti mesti perangai kau ok kot.Lagipon ko ni budak,aku dah kat usia lain.So pemikiran kita xsama ok.


Kalau dulu aku suka holoday ngn korang,sekarang ni lebih baik aku holiday ber2.Xsakit hati,kau naik kereta pon xgeti isi minyak.Sedangkan dulu kalau aku tumpang kete kau,aku segan kalau x hulur duit minyak.Sebab aku sedar aku menumpang,tapi kau?Boleh selamba macam anak raja,sialng kaki,isap rokok..buat macam xada apa2 berlaku,sampai petrol pump,duit xhulur..buat muka xbersalah.


Menyirap seh aku.Pastu kat rumah tengok tv,bila boring masuk bilik,tp xtutup tv.Minum air dalam aisbox,bila dah sedap air xisik balik.Guna toilet,tapi dah sedap lagi sekali air xtadah.Kalau tadah sampai melimpah aku yang kene tutup.Dah masak,tapi xgeti kemas dapur,barang2 dalam aisbox bersepah kau kembur.BODOH!

No comments:

Post a Comment