Monday 13 June 2011

akademi fantasia9.

Ramai dah taukan siapa Juara Akademi Fantasia9.Malam tadi berlangsungnya final Konsert Akademi Fantasia9 kat Putrajaya dan juga merupakan konsert terakhir.Hahahha,mesti haters2 Akademi Fantasia ramai yang suka kan bila AF ni dah tamat.Aku?aku rileks je,coz aku dah memang pelanggan Astro..so aku layan je lah cerita apa yang Asto tu sajikan hari2.





So,juaranya dah tentulah Hazama,naib juara Lena,ketiga Fina,n last Azri.
Aku target Fina no2,tapi dalam target2 aku pon dah agak dia xmungkin  dapat no 2 coz pegundi Lena lagi ramai.Tapi Hazama memang layak pon jadik juara..sebab ape aku kata macam tu?sebab nya dia dah 5 tahun kot tunggu Astro kuarkan dia.hahahha.
Tak lah..Hazama mmg patut menang berbanding Azri..pada aku Hazama ada suara,dia ada aura tersendiri,contohnya dia tu aku tengok macam org senang nak dekat,nampak xsombong,pandai melawak,yang penting ada bakat ok!Rupa memang dia 40 dari 100%.hehheh..jangan marah ye.


Azri pada aku dia memang ade telent,tapi dia masih dibayangi Faizal Tahir.Masa konsert pengenalan lagi aku dah nampak suara dia memang ada iras Faizal Tahir.Xpelah,maybe dia belum jumpa identiti dia yang sendiri.


Fina plak,aku suka tengok gigi dia doh.HAHAHHAA.Comel lah dia,n dia pon ada bakat,tapi ramai yang pertikaikan cara penampilan,suara,n perangai dia.Tapi pada aku,dia ade suara.Aku ingat lagi masa 1st dia diperkenalkan kepada orang ramai,masa tu dia nyanyi lagu J.V...serios,meremang bulu roma mak.!


Lena..lena ni unik pada aku.Dia ni macam bakal pengganti Ella la,suara serak2 basah,rambut panjang sampai ke lantai pepandai je aku ni ekk hehehhe.Ape pon..all de best lah!Puji or kutuk melambung pon xmendatangkan apa apa hasil kat aku..sebab aku just tengok,tapi xundi pon..dari aku undi baik aku save creadit tok call mak aku...hehheh!


Lepas ni apa pulak ek Astro nak buat.Mari Menari xbest pada aku,yang best sebab ade girlfrend aku Lisa Surihani je.Imam Muda pon best gak.Maharaja lawak lagi best,kelakar doh..boleh teberak aku dibuat,hahhaha.Tapi aku xde amik Astro Warna,so YouTube jelah .Dulik ape aku,janji aku dapat tengok..korang pon macam tu gak kan..jangan nak propa mak..hahhah!

No comments:

Post a Comment