Monday 13 June 2011

its about my FEEling.its not YOU.hahah

owh HELLO.
im new here.act,saya memang dah lama suka nak berblogging ni.
tapi macam mals coz terasa macam jiwang semacam.HAHAHAHA.
ok.mari kita buat sesi pengenalan...nama saya?panggil je H.ape H tu?
H tu hantu.hahhaha.yes,i lah hantu.hantu yg selalu mengada2.



ok..jom cerita2.
kali ni(ceh mcama dah 8juta kali post blog ekk)..saya nak share
sumting yg very important.kalau dalam bahasa melayu nya,PENTING
ok,ape yg penting ek..mcm ni,manusia smua ade perasaan,macam tu jugak,binatang,
tumbuhan,benda and bla2....
so,mcmana gaknya dengan perasaan manusia?
rasanya anda ada perasaan x?hahahhaha.
mesti lah ada kan...

so..kita sambung balik,tapi perasaan yang mcmana tu?kadang2 kta dengar ade je kengkawan kita or sesapa je mesti kuarkan ayat ni...


ali    : weh,semalam aku lepak ngn man,dia kata dia nak clash dah ngan gf dia doh.
mat    : asal lak dia nak clash ngn gf dia doh....?
ali    : pasal awek die tu xlawo..hahhaha,xlah entah padahal setau aku awek dia 
         baik je layan dia doh..sampai awek dia topupkan man selalu
mat    : alah,man tu memang tak de perasaan doh.dah sedap..tinggal...hahhaha


ha...........apa kah yang anda lihat pada entri diatas?
dialog diatas bukan lah rekaan semata2..tapi memang snetiasa jadik perbualan
pada anak2 muda sekarang..tak gitu jah oi?


hahahhahahhaha.betul ke man macam tu?korang lak?hahahhahah.

macam ni je lah senang.sebenarnya susah nak explain pasal heart2 fellings ni.
boleh bedarah telingo den kalau dengo dari mulut kengkawan.tapi,kita sebagai 
sahabat yang hado kita kenalah menjadi pendengar yang baik untuk mereka.
tapi macamana plak kalau perasaan tu datang dari diri sendiri?puiiii... 



saya suka kat awak tau...
awak suka saya x...tapi saya xleh suka awak lebih2..
sebab saya dah ada gf..ahahhahahha.
tapi awak ada sumtin yg boleh buat saya suka awak...
ape tu yerr...
hanya saya yang tau...hehehhehe
salah satu sebabnye...saya rasa awak seorang yang menyenangkan..hehhe





No comments:

Post a Comment