Friday 17 June 2011

Kemampuan Seorang Aku (iaitu AKU okey)















Hello,aku ni aku tau.HEHEHE.
Yelah,dah tentu ni aku,mesti lah aku mengakau aku ni aku.PENING?hahah.PADAN MUKA!


Okeylah,mari kita mulakan sesi luahan rasa.Macam ni..aku ni penggangur.Senang
kata aku ni si penanam anggur.Tapi dalam pengganguran aku tu,ade lah jugak aku
buat macam2 side income,kalau xmacmana nak hidup kat kolumpo ni BEB!


Dalam kesederhanaan hidup aku ni,tapi kadang2 aku selalu gak demand.Tapi sekarang smua dah kene cut doh!Dah xboleh mebazir2.Kalau dulu makan sardin cap ayam,sekarang kene makan sardin cap TESCO.HAHAHA.






Kalau dulu beli baju kat ESPRIT,sekarang kene beli kat reject shop doh.HAHAHAHA
Tapi ada lah jugak rezeki yang TUHAN ni bagi pada umatnya.So,pendekkan cerita,macam ni..aku merupakan seorang pelanggan setia ** **X (ape ni).Nak dijadikkan cerita,sebulan aku kene bayar rm99.MAHAL TOL!






Tapi benda ni penting beb.Kalau x macam mana aku nak o9.Pasti dah tau kan ape?
So setelah berbulan2 dan hampir mencecah tahun aku menggunakan produk ni,maka dah berbulan jugaklah seseorang tu tumpang sekaki.Tapi,dulu beliau selalu kata nak share,tapi tiap bulan..HARAMMMMMMMMM...10sen pon xhulur beb.


Tapi haritu GF dia kata nak pasang ****** kat rumah ni.Setau aku kalau nak pasang tu kene pasang ******* sekali.And alasan nye nak bagi lagi laju.Weh yang aku guna ni *** kot.Ko nak laju mana lagi.Mengalahkan penguasaha cyber cafe.HAHHAHA.


Tapi duit kau kan,lantak kau lah.Aku tau aku guna ni,n aku hutang ni.So bila time,aku bayar.Sekarang kau jangan guna aku punya ni lagi.Ko pegilah mana2 kedai yang ada ****.Ha,sama je kan,ko nak guna ko kene beli apa2 kat kedai tu.Tapi ko kedekut sangat..xnak share..so ko pegilah carik kesenangan sendiri.Menyusahkan orang..puiiiiiiiiiiiii!!

No comments:

Post a Comment